Eneagramos modelio taikymas versle

newseminarai

,,Organizacijų sėkmė paremta žmonėmis‘‘ – (JAV verslo inovatorius Seth Godin)

Kad pagerintų savo lyderių ir komandų darbą, padidintų emocinę darbuotojų kompetenciją ir kurtų sėkmingo bendradarbiavimo ir komunikacijos įgūdžius, Eneagramos modelį sėkmingai taiko Avon Products, Boeing Corporation, The DuPont Company, General Motors, Alitalia Airlines, KLM Airlines, Kodak, Hewlett Packard, Toyota, Procter & Gamble, Reebok, Motorola, Sony, American Press Institute, Coca Cola ir dar apie 1000 kompanijų visame pasaulyje.

Kokiose verslo srityse taikoma Eneagrama?

Komunikacijoje

Eneagramos pagalba darbiniai tarpusavio santykiai komandoje gali tapti žymiai sklandesni, kadangi ši sistema suteikia būtiną instrumentą, padedantį bendrauti su žmonėmis viena kalba. Eneagrama padeda suprasti, kad egzistuoja devyni skirtingi požiūriai, devyni skirtingi vertybių rinkiniai, devyni skirtingi bendravimo stiliai, devyni skirtingi problemų sprendimo būdai – ir kad jie visi reikalingi ir veiksmingi! Tai žinant ir matant vadovui tampa lengviau išsaugoti vertingus darbuotojus suvokiant jų poreikius ir pasitenkinimo darbu motyvus.

Lyderystėje ir vadovavime

Vadovavimo sėkmė visiškai priklauso nuo sugebėjimo sukurti ir išsaugoti žmonių tarpusavio santykius, padedančius žmonėms nuolatos vykdyti neeilines užduotis. Eneagrama padeda vadovui pažinti savo komandos narius ir parinkti teisingą bendravimo ir motyvavimo stilių, atsižvelgiant į kiekvieno komandos nario asmenybės tipą.  Taip pat moko suvokti savo asmenybės dinamiką, savo lyderystės stilių, išgryninti savo prigimtines stipriąsias puses, kurti reikalingas kompetencijas ir, suvokiant savo nesąmoningą motyvaciją, mokytis atpažinti savo silpnąją pusę bei atrasti įrankį ją valdyti. Eneagramoje pateikiama daug rekomendacijų kiekvieno asmenybės tipo vystymuisi ir augimui.

Komandos kūrime

Eneagramos žinios padeda gerinti komandos funkcionavimą individualiame ir komandiniame lygiuose (įskaitant grupinės dinamikos gerinimą), apjungti komandas, ugdyti stipriąsias kiekvieno komandos nario puses, teisingai paskirstyti užduotis bei komunikuoti, suprasti, kaip ir kokiu būdu tam tikro tipo komandos narys vysto savo kompetencijas ir kur jam reikėtų pasitobulinti. Yra daugybė puikių praktiškų rekomendacijų kiekvienam eneatipui, kurios padės kiekvienam komandos nariui susivokti, kaip jis gali pagerinti savo darbo rezultatus.

Pardavimuose ir derybose

Labai svarbu ne tik mokėti naudotis įvairiomis intelektualiomis technikomis, bet ir turėti gebėjimą adaptuoti savo bendravimo stiliaus įgūdžius priklausomai nuo pašnekovo charakterio, asmenybės tipo, turėti išvystytą emocinį intelektą ir aiškiai suprasti, kokios būtinos pardavimo kompetencijos išvystytos stipriai, o kokios yra silpnesnės ir reikalauja didesnio dėmesio.  Akivaizdu, kad žmonės skirtingi, ir kiekvienas tokioje pačioje situacijoje elgiasi skirtingai. Jų skirtingos vertybės, įsitikinimai, motyvacija, pasaulėžiūra. Ir tai, kas tinka parduodant, derantis, bendraujant vienam klientui, visiškai gali netikti kitam, netgi pakenkti. Todėl, naudojantis Eneagramos modeliu, galima išmokti suprasti savo ir kitų bendravimo stilių, asmenybės struktūrą,  ir, kas ypač svarbu, savo ir kitų elgesio motyvus, bei pagal tai priderinti tinkamą bendravimo būdą.

Emocinės kompetencijos ugdyme

Suteikia žinių, kaip didinti savo vidinę ir tarpasmeninę kompetencijas. Gebėti suprasti save ir kitus, mokėti valdyti stresines situacijas, būti savo emocijų šeimininku,  gerinti vadovavimo įgūdžius, didinti tarpusavio bendravimo ir įsitraukimo lygį.

Konfliktų sprendimuose

Suteikia neįkainojamos informacijos, kaip mažinti darbuotojų emocinį įsitraukimą sudėtingose situacijose, kaip teisingai bendrauti su skirtingų asmenybių darbuotojais,  kad nekiltų konfliktai, kaip lengvai išeiti iš konfliktinės situacijos. Taip pat padės kiekvienam komandos nariui pamatyti ir suvokti, kas jam kelia stresą ir konfliktines situacijas ir kaip tai suvokus dirbti su savimi.

Teikiant grįžtamąjį ryšį

Mokoma ir vadovus, ir darbuotojus suteikti grįžtamąjį ryšį, įvertinant, kad egzistuoja devyni skirtingi požiūriai, devyni skirtingi vertybių rinkiniai, devyni skirtingi bendravimo stiliai, devyni skirtingi problemų sprendimo būdai.

Sprendimų priėmime

Ribojantys įsitikinimai ir stereotipai tiesiogiai susiję su Eneagramoje pateiktomis eneatipų nesąmoningomis motyvacijomis ir fiksacijomis. Tai suvokdami ir žinodami, galime išmokti tai kontroliuoti, valdyti ir keisti.

SEMINARŲ TEMOS :

  1. ENEAGRAMOS MODELIO TAIKYMAS DARBE SU KLIENTAIS
  2. 9 VADOVAVIMO IR LYDERYSTĖS STILIAI
  3. EMOCINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS DARBE TAIKANT ENEAGRAMOS MODELĮ
  4. KOMANDOS FORMAVIMAS TAIKANT ENEAGRAMOS MODELĮ
  5. PARDAVIMŲ KOMPETENCIJŲ UGDYMAS PAGAL ENEAGRAMOS MODELĮ

Seminarų trukmė ir temos derinami su užsakovais.

Pasirinkite kur dalyvausite*:

Pasirinkite dovanų kuponą*: