9 mokytojo ir jo mokinio pasauliai. Kaip susikalbėti?

firstaa

Seminaras skirtas mokytojams, vaikų darželių auklėtojams, socialiniasm darbuotojams

Tik sąmoninga asmenybė gali išugdyti sąmoningą asmenybę, todėl labai svarbu suprasti, ką mes jaučiame, ko mes iš tikrųjų norime, ką mąstome, kaip reaguoja mūsų kūnas. Ypač svarbu suvokti ir išgydyti savo ankstyvąsias traumas. Tik tada pajėgsime netraumuoti kitų. Emociniame ir kūniškame suvokimo lygyje mes labai dažnai esame riboti. Yra dalykų, kurių mes nenorime sau pripažinti. Ir galbūt to, su kuo mes nenorime kontaktuoti, susikaupė tiek daug, kad mes kažkuria prasme tapom grubesni ir mažiau jautrūs, nei galėtume būti, o tai reiškia, kad gyvenimas ima džiuginti vis rečiau, o nusivylimas savimi ir kitais vis dažnėja.

Tam, kad taptum pedagogu-profesionalu, svarbu ne tik suteikti savo mokiniui žinių – pasirūpinti jo protu -, bet ir mokytis suprasti vaiko vidinį pasaulį, jo bazinius poreikius, pastebėti ir suprasti jo mąstymo ir elgesio strategijas: įsitikinimus, vidines baimes, pajusti jo emocines būsenas, suprasti, kas jį motyvuoja. Mokėjimas suprasti kitą pirmiausiai susijęs su pedagogo gebėjimu suprasti patį save, savo asmeninius vidinius ,,filtrus“, savo nekontroliuojamus savisaugos mechanizmus, kurie saugo nuo išorinio pasaulio grėsmių. Nuolatinė būtinybė ,,atrodyti“ ir atitikti daugybės žmonių lūkesčius, atima galimybę, ,,būti“ ir mylėti save būtent tokį. Tarp žmogaus ir jo tikrojo ,,AŠ“ atsiranda didžiulė praraja. Kaip teigia pasaulinio garso psichoterapeutas ir vienas iš Eneagramos modelio kūrėjų K. Narancho, Eneagramos žinios padeda tą prarają pereiti, sumažinti, formuoti meilę savajam ,,AŠ“, o tai kertinis akmuo pajusti meilę artimui. Kai žmoguje darniai funkcionuoja protas, jausmai ir kūnas – žinios integruojasi ilgam. Levas Tolstojus, garsus ne tik rašytojas, bet ir pedagogas, rašė:,,… auklėjimas susideda iš paties suaugusiojo žmogaus judėjimo į priekį, auklėjimosi – tik tuo žmonės įtakoja kitus, auklėja juos. Ir tuo labiau vaikus, su kuriais jie susiję. Būti teisingu ir sąžiningu su vaikais, neslepiant nuo jų to, kas vyksta mūsų sieloje – vienintelis auklėjimas.“

Lietuvoje jau keli tūkstančiai sėkmingų žmonių pažino didžiulio pasisekimo pasaulyje susilaukusį Eneagramos modelį.
K. Narancho (1932), garsus geštalto psichoterapeutas, vienas iš Nobelio premijos laureatų, mokslininkas, tyrinėtojas, gausybės knygų autorius, vienas žymiausių specialistų, kurio gyvenimo darbai pašvęsti žmogiško potencialo atvėrimui ir harmoningos asmenybės vystymui, įkvėptas O. Ičazo ir G.Gurdžijevo teorijomis apie Eneagramą, kaip universalų pasaulio ,,žemėlapį“ su jo dinamiškais įstatymais, sukūrė unikalią metodiką, padedančią suprasti žmonių tipologiją ir elgesio modelius – eneatipų psichologiją.
Šios žinios suteikė visiems daugybė naujų įžvalgų asmeniniame gyvenime, santykiuose, darbe ir versle bei pateikė aiškią sistemą, ką reiktų tobulinti, kad pasiektume trokštamų rezultatų visose gyvenimo srityse.

Eneagrama (graik. ennea - devyni, gramma - figūra)

Eneagrama (graik. ennea – devyni, gramma – figūra) – visame pasaulyje didžiausio pripažinimo sulaukusi asmenybės tipologija bei žmogaus transformacijos modelis, atskleidžiantis 9 skirtingus asmenybės tipus. Tai vienas iš tiksliausių, aiškiausių ir giliausių metodų, kuris padeda suprasti save ir mums svarbius žmones. Skirtingai negu kitos tipologijos, Eneagrama suteikia galimybę pažvelgti į pačią žmogaus esmę, suvokti, kas slypi už jo elgesio, kokios giliai paslėptos baimės ir ribojantys įsitikinimai verčia būtent taip veikti, mąstyti ir jausti. Atsiranda supratimas, kaip bendrauti su kitais žmonėmis: mokiniais, kolegomis, mokinių tėvais, kaip spręsti užsitęsusius konfliktus namie ir darbe, kaip geriau sutarti su savo vaikais, kaip motyvuoti mokinius arba paskirstyti teisingai užduotis.
Milijonai žmonių pasaulyje naudojasi Eneagrama. Ir tai vyksta todėl, kad Eneagrama veikia. Supratimas, kuris gimsta susipažinus su Eneagramos sistema, gali pakeisti mūsų gyvenimą. Kaip sako garsieji Eneagramos tyrinėtojai Don Ričard Riso ir Ras Hadson, tai tas pats, kai žmogus, nuo gimimo nesugebantis atskirti spalvų, netikėtai gauna galimybę išvysti pasaulį visais įmanomais atspalviais.
Naudodami seminaro metu įgytas žinias ir įgūdžius, jūs galėsite atrasti savo stipriąsias puses ir dažniau jomis naudotis, tapti geriausiais auklėtojais, mokytojais, tėvais, sėkmingiau bendrausite su savo mokiniais, padėsite vaikams įgyti pasitikėjimo savimi jausmą, rasti ir įvertinti savo stipriąsias puses, atrasti savo pašaukimą, suprasite kylantį stresą ir konfliktines priežastis ir sužinosite, kaip efektyviai jas spręsti.

Programa:

1. Eneagramos istorija.
2. Eneagramos modelio struktūra.
3. Trys intelekto tipai (instinktyvusis, emocinis, mentalinis), jų vystymas, taikymas ir įtaka asmeninėje ir profesinėje veikloje.
5. Pažintis su 9-iais asmenybės tipais:
● mąstymo ir elgesio ypatumai,
● užslėpti vidiniai elgesio motyvai ir jų įtaka elgesio formavimui,
● elgesio stereotipai, kurie įtakoja konfliktines situacijas,
● stipriosios tipų savybės ir kaip jomis pasinaudoti,
● streso ,,sukėlėjai“ ir reakcija į stresą,
● stipriosios pusės ir ypatingi gebėjimai,
● kaip surasti savo sėkmingą elgesio strategiją ir kas trukdo tapti sėkmingais.
6. Kaip teisingai komunikuoti su skirtingų asmenybės tipų mokiniais, tėvais, kolegomis bei sukurti palankius santykius.

Atsiliepimus skaitykite čia

Seminaro trukmė: 1 diena (galimos 2 ir daugiau dienos)

Pasirinkite kur dalyvausite*:

Pasirinkite dovanų kuponą*: